Veelgestelde vragen
Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op!
Hoe kan ik contact opnemen met SittingBags.nl?
U kunt ons bereiken via het onderstaande mailadres. Tevens kunt u op onze contactpagina een contactformulier invullen. Na ontvangst van het contactformulier nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Wij zijn alleen telefonisch bereikbaar op aanvraag.
E-mail: info@sittingbags.nl
Klik hier om ons contactformulier in te vullen
Wanneer is SittingBags.nl bereikbaar?
U kunt ons op elk moment van de dag een mail sturen of een contactformulier invullen. Onderstaand vindt u de tijden dat onze klantenservice u bericht nog kan verwerken en kan beantwoorden.
Wij zijn per mail bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 8.30 en 20.00 uur en op zaterdag en zondag tussen 10:00 en 17:00.
Wat zijn de verzendkosten van SittingBags.nl?
Verzendbijdrage binnen Nederland en België tot € 50,- bedragen € 4.95
Verzending boven de € 50,- worden gratis thuisbezorgd
Verzending naar andere landen is op aanvraag.
Hoe kan ik betalen?
U kunt bij SittingBags.nl altijd snel en veilig betalen op onder andere de volgende manieren:
- iDeal
- Maestro
- Mastercard
- Bankcontact of Mistercash
- Overboeking
- Sofortbanking
- Visa
- Bunq
Kan ik ook achteraf betalen?
Ja, bij sittingbags.nl kunt u achteraf betalen.
Wat is de levertijd van de producten?
De levertijd van SittingBags.nl bedraagt in principe binnen 3 tot 5 werkdagen na ontvangst van betaling.
Uitzondering hierop zijn als volgt: Besteld op vrijdag wordt verwerkt op maandag. Besteld op zaterdag of zondag wordt de bestelling verwerkt op de eerst volgende werkdag. Besteld op een feestdag, dan gaat de levertijd van 3 tot 5 werkdagen lopen op de eerst volgende werkdag. Het kan zo zijn dat een product niet op voorraad is. Als u hier meer informatie over wilt hebben kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen . Wij helpen u graag en maken met u een geschikte afspraak over de juiste leverdatum. Op het moment dat een product niet op voorraad is zal de levertijd 5 tot 10 werkdagen bedragen.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Nee, helaas is het niet mogelijk bij ons uw product af te halen.
Kan ik mijn product eerst zien voordat ik hem koop?
Nee, helaas is het niet mogelijk om uw product eerst ergens uit te proberen. SittingBags.nl is een webshop en beschikt niet een showroom. Onthoudt wij bieden een 100% tevredenheidsgarantie, niet goed geld terug. Bekijk hieronder het kopje over retourneren voor meer informatie en de voorwaarden van het terugsturen van een product.
Kan ik mijn product retourneren?
Ja, het is mogelijk om uw product bij SittingBags.nl te retourneren. Wij van SittingBags.nl bieden een onze klanten graaf een 100% tevredenheidsgarantie. Als u niet tevreden bent over uw aankoop kunt u uw product bij ons retourneren. U maakt op dat moment gebruik van de wet koop op afstand. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger. Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan de ondernemer. Het kenbaar maken dient de consument te doen middels het modelformulier. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 14 dagen retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.
Voor het retourneren van producten neem contact met ons op.
Voorwaarden:
- U kunt alleen aanspraak maken op de bedenktijd als u het product ongebruikt, onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking kunt terugsturen. U mag het product wel uit de verpakking halen om het te bekijken, maar u moet er wel netjes mee omgaan.
- Als u gebruik maakt van uw recht op retour, krijgt u bij SittingBags.nl het totaal betaalde bedrag, inclusief verzendkosten terug. De verzendkosten voor het terugsturen en het risico voor eventueel zoekraken van het product liggen bij u.
Krijg ik ook een factuur bij mijn bestelling?
Bij aankoop van een product van SittingBags.nl ontvangt u van ons een digitale factuur via de mail die aan de wettelijke vereisten voldoet.
Hoe lang biedt u garantie?
Onze producten hebben een standaard garantie van zes maanden.
Ik wil graag advies, kan ik daarvoor ook contact met jullie opnemen?
Voor advies of vragen kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen en wij helpen u graag verder.
Welke voorwaarden gelden er bij het gebruiken van kortingscodes?
Kortingscodes kunt eenmalig na ontvangst gebruiken. Tevens zijn de kortingscodes maar bruikbaar voor de op de kortingskaart genoemde begin en eind datum.
Welke formaten zitzakken bieden jullie aan?
Wij bieden verschillende soorten zitzakken aan in diverse maten. Kijk hier voor ons huidige aanbod zitzakken.
Hoe weet ik of een product op voorraad is?
Over het algemeen zijn al onze zitzakken en lounge kussen op voorraad. Aangezien SittingBags.nl over zo’n groot en breed assortiment beschikt kan het wel voorkomen dat een product uit voorraad is. Mocht u meer informatie willen of een product op voorraad is neem dan gerust contact met ons op.
Leveren jullie ook in andere landen?
Wij leveren ook in België en Duitsland. Mocht u uit een ander land komen is dat geen probleem voor ons. De verzendkosten verschillen dan wil voor meer informatie over die verzendkosten neem dan contact met ons op.
Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Indien u de bestelling voor 17:00 uur afrondt, wordt het dezelfde dag nog verwerkt. Uw bestelling wordt doorgaans binnen twee werkdagen geleverd. Bestellingen met een grotere afmeting naar Nederland en België ontvangt u doorgaans binnen drie tot vijf werkdagen.
Let op: in Nederland wordt er geen post geleverd op zondag en in België niet op zaterdag en zondag.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen op de beloofde afleverdag. Wat nu?
95% van onze bestellingen wordt op tijd geleverd. Helaas komt het wel eens voor dat een bestelling vertraging op loopt. Wij gaan er vanuit dat het pakketje alsnog bij u wordt afgeleverd al dan niet met vertraging. Heeft u de bestelling 6 werkdagen na het eerste aflevermoment niet ontvangen? Neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij lossen dit graag voor u op.
Ik heb de verkeerde producten ontvangen. Wat nu?
Wat vervelend om te vernemen dat u de verkeerde producten heeft ontvangen! Graag ontvangen wij per mail een foto van de ontvangen producten onder vermelding van uw ordernummer. Wij zullen de order controleren en de juiste producten zo snel mogelijk naar u versturen.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sittingbags.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.